loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«هنر و معنویت» به کتابفروشی‌ها آمد

ویراست جدید کتاب «هنر و معنویت»، شامل مقالاتی درباره حکمت و هنر، با تدوین و ترجمه انشاالله رحمتی روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این مقالات توسط اشخاصی چون «شوان»، «گنون»، «کوماراسومی»، «نصر» و غیره نوشته شده است. «هنر و زیبایی از دیدگاه شوان»، «درباره صورت‌ها در هنر»، «زیبایی‌شناسی و رمزپردازی در هنر و طبیعت»، «اصول و معیارهای هنر»، «پاسخ نصر به الیوت دیوتش»، «از وحی قرآنی تا هنر اسلامی»، «ارزش‌های جاویدان در هنر اسلامی»، «درباره جاویدان در هنر اسلامی» و «قوه ملکوتی خیال و صورت حق» از مقالاتی است که در این مجموعه ارایه شده است.

در بخشی از کتاب آورده شده: «سنت‌گرایی به عنوان یک جریان فکری و فلسفی با رنه گنون، متفکر فرانسوی آغاز شد. کوماراسوامی، متفکر سیلانی، در همین وادی سلوک کرد. فریتیوف شوان، نیز به این جریان پیوست. به دلیل مجاهدت‌های شخصیت‌های برجسته دیگری چون تیتوس بورکهارت، مارتین لینگز، سیدحسین نصر، مارکوپالیس، آرا و مدعیان سنت گرایان همواره ترویج و تشریح شده است و این نگرش به عنوان جریانی پویا و سرزنده همچنان در جهان امروز نشو و نما دارد.»

ویراست جدید کتاب «هنر و معنویت»، شامل مقالاتی در زمینه حکمت و هنر، با تدوین و ترجمه انشاالله رحمتی در شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۶هزار تومان از سوی موسسه تالیف، ترجمه و نشر آثار هنری(متن) وابسته به فرهنگستان هنر منتشر شده است.

چهارشنبه 26 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط