loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«لشکر خوبان» چاپ سومی شد

چاپ سوم کتاب «لشکر خوبان» که مربوط به خاطرات مهدی قلی‌زاده از رزمندگان استان آذربایجان شرقی است توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، «لشکر خوبان» حاصل گفتگوی طولانی فرج قلی‌زاده با مهدی قلی رضایی است که بخشی از گفتگو به قلم معصومه سپهری بازنویسی، تدوین و در قالب کتاب منتشر شده است.

سپهری درباره ویژگی بارز کتاب گفت: خصوصیت شاخص کتاب را می‌توان جزئی‌نگری آن دانست که سبب شده این اثر بتواند با افرادی که جنگ را ندیده‌اند ارتباط معنوی خوبی برقرار کند.

«مهدی قلی رضایی» در این کتاب، خاطرات خود را از عملیات‌های فتح المبین، مسلم بن عقیل، نصر و عملیات‌های دیگر بازگو می کند.

خواننده این کتاب می‌تواند در کنار راه جستن به ژرفای روابط انسانی، به ارزیابی مواجهه مردان رزمنده با خاطرات و حادثه‌ها بپردازد و در کنار آن، بخشی از ناگفته‌های جنگ را از زبان یک نیروی اطلاعاتی مرور کند.

مهدی قلی‌رضایی در روایت خود، جنگ را نه از منظر خاطره، بلکه گاه از چشم یک منتقد نگریسته است و همین شاید بتواند گامی نو در فهم زوایای گوناگون نبرد هشت سالة مردم ایران باشد.

چاپ سوم کتاب« لشکر خوبان» به قیمت 11 هزار تومان توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

این کتاب در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 28 شهریور 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط