loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«حرمان هور» فیلم می‌شود

نویسندگان مرتبط : علیرضا کمری

نگارش فیلمنامه‌ای بر اساس کتاب «حرمان هور» نوشته علیرضا کمری آغاز شد و به گفته تهیه‌کننده آن ساخت این پروژه سینمایی اواسط دی ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید سعدی، تهیه‌کننده اعلام کرد که از یک ماه پیش نگارش فیلمنامه «حرمان هور» از سوی بهرام توکلی آغاز شده و قرار است اواسط دی ماه پروژه ساخت این اثر اقتباسی کلید بخورد.

این تهیه کننده سینمای ایران در این باره گفت: در حال حاضر حدود یک ماه است که نگارش فیلم‌نامه «حرمان‌ هور» از سوی بهرام توکلی آغاز شده است و پروژه به صورت تحقیق و نگارش پیش می‌رود.

وی افزود: هر قسمت از فیلمنامه طی برگزاری جلساتی، با خانواده دکتر احدی، ‌راوی کتاب هماهنگ شده و نواقص و نارسایی‌های احتمالی آن برطرف می‌شود.

این تهیه کننده سینما با بیان اینکه احتمالاً مرحله تحقیق و نگارش تا اواخر آذرماه به اتمام می‌رسد، اضافه کرد: پس از آن با اندکی فاصله و استراحت، مراحل ساخت این فیلم از اواسط دی ماه 1390 شروع می‌شود.

وی گفت: از آنجا که حوزه هنری رغبت زیادی به ساخت این فیلم با توجه به درون‌مایه جالب آن دارد و تاکنون از هیچ حمایتی فروگذار نکرده است، پیش‌بینی می‌شود که «حرمان هور» به اثری فاخر و ماندگار تبدیل شود.

این فیلم اقتباسی از کتاب «حرمان هور» نوشته علیرضا کمری است که اختصاص به دست نوشته‌های شهید احمدرضا احدی دارد و مجموعه 93 قطعه از یادداشت‌ها و دست‏‌نوشته‌هاى این ‏شهید است که از 3 دفتر مستقل و مکتوبات پراکنده وى ‏تهیه و تدوین شده است.

این کتاب و بقیه آثار دفتر هنر و ادبیات پایداری و همچنین آثار استاد علیرضا کمری در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب توزیع می شود.

دوشنبه 28 شهریور 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط