loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ پنجم «راز گل سرخ»،زندگی‌نامه‌ شهید سعیدی

نویسندگان مرتبط : خسرو باباخانی

«راز گل سرخ»، زندگی‌نامه‌ی داستانی‌ آیت‌الله سعیدی به قلم خسرو باباخانی برای پنجمین بار از سوی انتشارات سوره‌ی مهر چاپ می‌شود._
ایبنا نوجوان: داستان زندگی‌ شهید آیت‌الله سیدمحمدرضا سعیدی از مجموعه‌ی داستان‌های قهرمانان انقلاب برای نوجوانان منتشر شده است.

آیت‌الله سعیدی در دوم اردیبهشت 1308، چشم به جهان گشود. این شهید از قهرمانان مبارزه با رژیم ظالم شاهنشاهی بود که در دوران بچگی، مادرش را از دست داد و زیر نظر پدر مشغول تحصیل شد.

این روحانی مبارز به خاطر استعداد سرشاری که داشت و زحمات فراوانی که تحمل کرد، مدارج و مراحل علمی را با سرعت پیمود.

آیت‌الله سعیدی به تدریج در مکتب امام خمینی(ره) پرورش ویژه یافت و از نظر علمی و اخلاقی و دینی و از نظر احساس تکلیف نسبت به سرنوشت اسلام و مردم و میهن اسلامی، شخصیت ویژه‌ای پیدا کرد.

او در سال‌های پیش از انقلاب با رژیم پهلوی مبارزه می‌کرد و روز 11 خرداد 1349 برای اعلامیه‌ای که علیه رژیم پهلوی نوشته بود دستگیر شد و به زندان افتاد و چند روز بعد(20 خرداد) در تاریک‌خانه‌ی زندان به شهادت رسید.

چاپ چهارم کتاب «راز گل سرخ» خردادماه امسال به بازار کتاب آمد و اکنون مراحل چاپ پنجم را سپری می‌کند.

این کتاب در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 3 مهر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط