loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کارنامه‌ ادبی سیدمهدی شجاعی نقد می‌شود

نویسندگان مرتبط : رضا امیرخانی | سید مهدی شجاعی

کارنامه‌ ادبی سیدمهدی شجاعی، ‌سه‌شنبه هفته آینده 12 مهر، در نشست هفتگی شهر کتاب بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نشست هفته آینده شهر کتاب، سه‌شنبه 12 مهر، ساعت 16 و 30 دقیقه به بررسی کارنامه سیدمهدی شجاعی اختصاص دارد.

این برنامه با حضور مجید مجیدی، صابر امامی، رضا امیرخانی و سیدمهدی شجاعی برپا می‌شود.

سید‌مهدی شجاعی متولد شهریور ۱۳۳۹ تهران، داستان‌نویس و روزنامه‌نگار و فارغ‌التحصیل رشته ادبیات دراماتیک است.

شجاعی هشت سال مسوولیت صفحه‌های فرهنگی و هنری روزنامه جمهوری اسلامی و سردبیری ماهنامه صحیفه را به عهده داشت و سال‌های متمادی سردبیری مجله رشد جوان و مدیر انتشارات برگ بود. داوری چند دوره از جشنواره فیلم فجر، جشنواره تئاتر فجر، جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان و جشنواره مطبوعات از فعالیت‌های هنری و فرهنگی او طی سال‌های 65 تا 75 به‌شمار می‌روند.

فیلم‌نامه‌های «بدوک»، «دیروز بارانی» و «پدر» کارهای سینمایی مشترک او با مجید مجیدی و فیلم‌نامه «چشم خفاش» و «قلعه دبا» کارهای سینمایی مشترک این نویسنده با بهزاد بهزادپور هستند.

از دیگر فیلم‌نامه‌های سیدمهدی شجاعی، می‌توان به «کمین» و «آخرین آبادی» اشاره کرد که توسط کانون پرورش فکری کودکان ساخته شده‌اند.

مرکز فرهنگی شهر کتاب در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم واقع شده است.

گفتنی همه آثار سید مهدی شجاعی، رضا امیرخانی و غالب کتابهای منتشره کتاب نیستان در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

جمعه 8 مهر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط