loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ هجدهم «پرواز تا بی‌نهایت» درباره شهید بابایی

چاپ‌های هفدهم و هجدهم کتاب «پرواز تا بی‌نهایت: یادنامه امیرسرلشکر خلبان شهید عباس بابایی» به زودی از سوی نشر آجا وارد بازار نشر خواهند شد. این اثر،‌ پُرفروش‌ترین کتاب ارتش درباره زندگی‌نامه شهداست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) این اثر، اولین جلد از مجموعه کتاب‌های «امیران جاوید»‌ است که زندگی و شهادت امیرسرلشکر خلبان شهید عباس بابایی را در قالب خاطرات کوتاه، به تصویر می‌کشد.

در پایان این کتاب پُرفروش انتشارات ارتش جمهوری اسلامی ایران، وصیت‌نامه شهید عباس بابایی و تصاویری از دوران تحصیل، حضور او در صحنه های نبرد و مراسم تشییع پیکر این خلبان شهید منتشر شده‌اند.

چاپ های هفدهم و هجدهم کتاب «پرواز تا بی‌نهایت» به همت نشر آجا و با شمارگان 3 هزار نسخه وارد بازار نشر دفاع‌مقدس خواهند شد.

سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی، رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سال گذشته در آیین بزرگداشت امیران سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی و حسین لشکری در مرکز آموزش هوایی شهید خضرایی تاکید کرده بود: «این کتاب [پرواز تا بی‌نهایت] را باید همه دانشجویان و همه ملت ایران در کتابخانه منازل شان کنار کتاب خدا و کتاب نهج‌البلاغه و کتاب حافظ داشته باشند و در کتابخانه همه مساجد و همه مراکز فرهنگی این کتاب باشد.»

این کتاب در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 28 مهر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فرشته نوروزی

من عاشق زندگی سر لشکر عباس بابایی هستم .به نظر من این زمانی اتفاق افتاد که رسانه ی تصویری شروع به تهیه ی زندگی وی کردند .البته با کتاب هایی که مربوط به زندگی ایشان باشد به گرمی استقبال میکنم.ولی در ایران کتاب خواندن به طور جدی هنوز جز ء کار های روزمره انسانها نشده متاسفانه.......

12 دی 1391

سهند ایمانی

اسم من سهند است توسط یکی از دوستانم با سایت شما اشنا شدم و خیلی از سایتتون خوشم اومد و الان یکب از طرفدارن پروپا قرص شما هستم

15 اسفند 1390

م.ر.م

شهادت پر شکوهترین دارایی یک فرد است

25 آذر 1390

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط