loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

22 آبان؛ اکران مستند «مهار نشده» در تبریز

فیلم مستند «مهار نشده» 22 آبان ماه جاری در آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت معلم آذربایجان اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از تبریز، فیلم مستند «مهار نشده» 22 آبان ماه جاری با حضور عوامل این مستند به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت معلم آذربایجان ودر آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه این دانشگاه به اکران در می آید.

بر پایه این گزارش، هدف از اکران این فیلم معرفی محصولات فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی به جامعه هدف یعنی دانشجویان است.

لازم به ذکر است، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با عوامل این مستند نیز در حاشیه این اکران برگزار خواهد شد.

در این فیلم مستند محتشم به عنوان یک دانشجوی پاکستانی که در ایران تحصیل می کند، ترور دانشمندان هسته ای ایران را به عنوان سوژه اصلی کار خود قرار داده و در پی آن به بررسی اتهام ها و تهدیدهای نظام استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ساخت سلاح اتمی می پردازد.

این دانشجوی پاکستانی زوایای مختلف برنامه هسته ای ایران را بررسی کرده و با سفر به شهرهای مختلف ایران با اقشار مختلف مردم به گفت و گو نشسته و در نهایت با اشاره به سفرهای دیپلماتیک رئیس جمهور به کشورهای مختلف از جمله لبنان، قدرت نرم نظام برآمده از انقلاب اسلامی ایران را به نمایش می گذارد.

«مهار نشده» (Uncontained) مستندی است به زبان انگلیسی که جستجوی یک دانشجوی پاکستانی در ایران سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ را روایت می‌کند. بعد از ترور دو دانشمند هسته‌ای در نوامبر ۲۰۱۰ میلادی، «محتشم» درگیر پرونده اتمی ایران شده و وادار به بررسی اتهام ایران در ساخت سلاح اتمی می‌شود و….

مصطفی رضوانی، کارگردانی و محمد حسن پور، تهیه کنندگی فیلم مستند «مهار نشده» را بر عهده دارند.

چهارشنبه 18 آبان 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط