loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امیرحسین بانکی پور فرد

دکتر امیر حسین بانکی پور در سال 1349 در استان اصفهان دیده به جهان گشود و با توجه به علاقه وافری که به علوم دینی داشتند در سال 1361 وارد حوزه علمیه شدند و تا مقطع سطح 2 اقدام به تحصیل نمودند. ایشان علاوه بر مدرک حوزوی دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات - فلسفه اسلامی در سال 1376 از دانشگاه تربیت مدرس تهران و همچنین مدرک دکترای فلسفه غرب می باشند از ایشان آثار ارزشمندی مانند «مطلع مهر»، «سر دلبران» و «اخلاق خانواده» به چاپ رسیده است.
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • شناسه
    11076
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

زهرا

سلام خواهش می کنم برای گسترش اگاهی و بدلیل افزایش سرعت در این عصر امکان دانلود این کتاب ها را در سایت قرار دهید تا دسترسی اسانتر شود.از توجه شما متشکرم.

29 بهمن 1393

سلام. قرار دادن کتاب ها برای دانلود مستلزم اجازه ناشر اثر می باشد که ناشران نیز چنین اجازه ای نداده اند و با عرض پوزش ما فعلا قادر به ارائه چنین خدمتی نیستم. در آینده به دنبال راهی برای حل این مشکل خواهیم بود.

اخبار مرتبط