loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محمد خادمی شیرازی

محمد خادمی دارابی شیرازی فرزند مرحوم حاج شیخ عبداللَّه دارابی از افاضل دانشمندان و ائمه جماعت معاصر شیراز و مبلغین اسلام و مروجین معارف تشیع و بالاخص حضرت بقیه اللَّه اعظم حجه بن الحسن المهدی ارواحنا فداه می باشد و در مسجد فلکه اطلس شیراز اقامه جماعت نموده و به خدمات دینی و روحی اشتغال دارند. ایشان در سال 1346 قمری برابر 1306 شمسی در داراب به نام قریه الخیر علیا به دنیا آمده.
در نوجوانی وارد مدرسه علمیه داراب که در تحت تصدی و سرپرستی مرحوم حجةالاسلام حاج شیخ علی اصغر نجفی رضوان اللَّه علیه قرار گرفته و بعد از مدتی عزیمت به شیراز نموده و در حوزه علمیه شیراز مقدمات را شروع و بعد از مدتی هجرت به قم نموده و در قم از محضر مرحوم آیت اللَّه مرعشی نجفی قدس اللَّه سره مکاسب و کفایه را استفاده نموده و نیز از محضر آیت اللَّه مرعشی نجفی قدس اللَّه سره مکاسب و کفایه را استفاده نموده ونیز از محضر آیت اللَّه سلطانی کسب فیض کرده سپس مهاجرت به نجف اشرف کرده و حدود سه سال اقامت و از محضر آیات عظام. حوزه علمیه هزار ساله نجف بهره مند شده آنگاه مراجعت به قم نموده و مورد عنایت و لطف مرحوم آیت اللَّه العظمی بروجردی رضوان اللَّه علیه قرار گرفته و بنابر دعوت عده ای از مردم شیراز از طرف آن مرحوم اعزام به شیراز شده و بیش از بیست سالست که در آنجا از برکات حضرت ولی اللَّه اعظم عجل اللَّه فرجه الشریف به خدمات دینی از اقامه جماعت و تبلیغات خالصه اشتغال دارند. دارای تألیفات سودمندی هستند که ذیلا می نگاریم.
آثار علمی و تألیفات آقای خادمی
1- نشانههای ظهور حضرت ولی عصر عجلاللَّه فرجه الشریف
2- خورشیدی که از مکه طلوع میکند
3- خورشید ناپیدای فاطمه سلاماللَّه علیها (چهل حدیث)
4- حجت منتظر و دعاء
5- غیبت امام عصر (ع) یا پنهانی خورشید عدالت
6- مکتب مهدی و تکامل جهانی
7- خورشید هشتم امامت
8- کتاب رجعت- که در نیمه شعبان 1411 قمری منتشر گردید.
  • زادروز
    1306ش
  • محل تولد
    داراب
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 29 تیر 1392
  • شناسه
    13698
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی