loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وحید یامین پور

عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه امام صادق

وحید یامین پور (زادهٔ ۱۳۵۹ در دزفول)، فعال فرهنگی، روزنامه نگار، مجری تلویزیونی و پژوهش گر حوزه هنر اسلامی است. وی فارغ التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه امام صادق است.

یامین پور کار با تولید برنامه هایی در رادیو از سال ۸۱ آغاز کرد. گویندگی و اجرا را هم از سال ۸۳ شروع کرد و بعد مدیر گروه اندیشه رادیو جوان شد. در سال ۸۵ دبیر کمیسیون فرهنگی – اجتماعی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری شدند. سال ۸۶ و ۸۷ نیز معاون پژوهشی دانشکده خبر بود. وی در زمان ریاست احمد توکلی در مرکز پژوهش های مجلس، به مدت دو سال و نیم مدیرکل دفتر مطالعات فرهنگی این مرکز بود.

او در ماجراهای بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ که به بررسی ابعاد این فتنه می پرداخت، مجری برنامه دیدنی و بسیار پر مخاطب دیروز، امروز، فردا بود ولی به دلایل نامعلومی جای خود را در اجرای برنامهٔ دیروز، امروز، فردا ی شبکهٔ ۳ سیما به حسین رنجبران داد.

وحید یامین پور در حال حاضر عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه، مدرس دانشگاه امام صادق، مدرس دانشگاه هنر و رییس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی هست. صفحات یامین پور در شبکه های اجتماعی جی پلاس و اینستاگرام طرفداران بسیاری دارد و نوشته های او غالبا با واکنش رسانه های خبری مواجه می شود.
  • زادروز
    1359
  • محل تولد
    دزفول
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 11 خرداد 1393
  • شناسه
    16602
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط