loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محمدرضا بایرامی

محمدرضا بایرامی متولد 1344 است و تا به حال سیزده کتاب داستان، که دو خاطره از دفاع مقدس در میان آنها دیده می شود به چاپ رسانده است. تعدادی از این آثار مربوط به نوجوانان و برخی از این آثار مربوط به بزرگسالان است. عمدۀ آثار بایرامی یا از روستا است یا از دفاع مقدس. علت این امر هم آن است که بایرامی از روستاست و در روستا بوده. در اواخر دورۀ دبستان خانواده اش روستا را ترک می کنند و به تهران می آیند. هنوز خاطرات کودکی در ذهنش وجود دارد و موجدِ آثار ارزشمندی از او شده است. آثار بایرامی تا به حال از ده مرجع، موفق به دریافت جایزه شده است. یک جایزه بین المللی هم در کارنامۀ خود دارد. جایزۀ کبرای آبی از سوئیس برای کتاب «کوه مرا صدازد».کتاب پل معلق این نویسنده تاکنون پنج بار تجدید چاپ شده است..

از آثار او می توان به: کوه مرا صدا زد (رمان) ، بر لبۀ پرتگاه (رمان) ، بعد از کشتار (مجموعه داستان) ، رعد یک بار غرید (داستان)، دود پشت تپه (رمان نوجوانان) ، عقاب های تپۀ60 (رمان نوجوانان) ، دشت شقایق ها (خاطرۀ ادبی) ، هفت روز آخر (خاطرۀ ادبی) ، به کشتی نشسته (داستان) ، به دنبال صدای او (مجموعه داستان) ، عبور از کویر (داستان) ، همراهان (مجموعه داستان) ، دره پلنگها و … اشاره داشت.
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 11 آبان 1387
  • شناسه
    1681
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط