loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محبوبه زارع

نویسندگی

محبوبه زارع متولد سال 1358 در یزد و دانشجوی دکترای تفسیر تطبیقی است و تا کنون بیش از 20 عنوان کتاب از وی منتشر شده است که از آن جمله می توان به مجموعه 5 جلدی قهرمانان کوچک کربلا، شرط هشتم، مسافر ناتمام ، عقل های پاره وقت و مردم و حکومت در مصاحبه با اولین حاکم جامعه نبوی(ص) امام علی(ع) اشاره کرد.

از آثار این نویسنده جوان مجموعه «قهرمانان کوچک کربلا» به معرفی شخصیت های کوچک حادثه کربلا از جمله امام باقر(ع)، قاسم بن حسن، عبداللّه بن حسن، طفلان مسلم و علی اصغر و رقیه(ع) اختصاص دارد و با بیانی عاطفی، تصویرهایی از آن واقعه بزرگ را به گونه ای ملموس در برابر مخاطبان نوجوان خود تبیین می کند. در این اثر به طور اختصاصی به تبیین زندگی و نحوه شهادت حضرت علی اصغر(ع) توجه شده است.

از دیگر آثار این نویسنده دینی می توان به کتاب های «پرنده»، «دریا، طوفان، تلاطم، پنجره ای به آفاق شخصیت شگفت امام حسن مجتبی(ع)»، «آلبوم عاشورا، انعکاسی از لحظه های حماسه آفرین سیدالشهداء(ع)»، «قاصدک کربلا، حضرت رقیه(ع)»، «باغ سیب، درخت شکیب، هفتاد و دو شاخه از درخت یادگار عاشورا امام زین العابدین(ع)» و کتاب «ستاره غربت، محمدبن علی(ع)، تنها ستاره امامت که در کودکی در عاشورا درخشید» اشاره کرد.
  • زادروز
    1358
  • محل تولد
    یزد
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 12 آبان 1387
  • شناسه
    1836
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط