loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داوود غفارزادگان

وی در سال 1338 در اردبیل متولد شد. او فارغ التحصیل دانشسرای مقدماتی اردبیل است. غفارزادگان در زمینه نویسندگی با انتشارات مدرسه، حوزه هنری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همکاری داشته است. همچنین مسئول دفتر پیک کودک و نوجوان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، کارشناس داستان مرکز بررسی آثار، عضو هیئت داوران اولین و دومین دوره جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس و... از جمله مسئولیتهای ایشان می باشد.آثار:«کبوترها در قفس به دنیا می آیند»، «پرواز درناها»، «سایه و شب، دراز»، «ما سه نفر هستیم»، «خلبان کوچولو»، «تا هزار بار گل برای ساقه سبز»، «قصه رنگها»، «نخلها و نیزه ها»، «زیر شمشیر غمش» و «زمستان در راه».
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 12 آبان 1387
  • شناسه
    1945
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

maryampainter

با سلام و ادب احترام
من دانشجوی رشته کتابداری در استان البرز هستم استادم محترممان به هر دانشجو اسمی از اسامی نویسندگان را دادند تا راجع به آنان تحقیق کنیم من به نوبه خودم تازه دارم با آثار شما نویسنده محترم آشنا میشوم ،امیروارم تمام مطالب شمارا خوب درک وبا امانت تام به بقیه دانشجویان برسانم . التماس دعا بسیار زیاد با سپاس maryampainter

1 اردیبهشت 1390

اخبار مرتبط