loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عبدالله نصری

استاد فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی و از شاگردان معروف علامه جعفری. دکتر نصری علاوه براین از محضر اساتیدی چون دکتر فردید و دکتر مهدی حائری یزدی هم استفاده کرده است. از دکتر نصری آثار زیادی منتشر شده است که برخی از آنها عبارتند از:
فلسفه آفرینش(دفتر نشر معارف)/ فلسفه خلقت(کانون اندیشه جوان)/ خدا و انسان در اندیشه یاسپرس(پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی)/ راز متن(موسسه تحقیقات و توسعه آفتاب)/ کلام خدا(دفتر نشر فرهنگ اسلامی)/ گفتمان مدرنیته(دفتر نشر فرهنگ اسلامی)/ رویایی با تجدد(نشر علم)
در حال حاضر از دکتر نصری کتابهای فلسفه آفرینش، رویایی با تجدد و گفتمان مدرنیته در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل دسترسی است.
 
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 13 آبان 1387
  • شناسه
    2094
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

م علیزاده

از آقای دکتر نصری خواهشمندم به جهت اهمیت فوق العاده موضوع، چکیده ای از کتاب انکار قرآن را در پاسخ به ادعاهای سروش در سایت منتشر کنند و مومنین را مجهز به استدلالهای فوق نمایند. با احترام

8 تیر 1395

م علیزاده

بسیار خشنود شدم که آقای دکتر نصری با استدلال و منطق جواب ادعاهای دکتر سروش را دادند.

8 تیر 1395

اخبار مرتبط