loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

میلاد عرفان پور

شاعر

میلاد عرفان پور کیست
میلاد عرفان پور متولد ۱۳۶۷ در شیراز است. شهرت او بابت سرودن در قالب های سنتی و بخصوص رباعی است. او تاکنون برنده یا نامزد جایزه های معتبر ادبی از جمله قلم زرین و جشنواره شعر فجر بوده است.مدیریت دفتر شعر موسسه شهرستان ادب، ابداع و دبیری دوره های سالانه شعر جوان انقلاب اسلامی (آفتابگردان ها) و تدریس ادبیات در دانشگاه از فعالیت های سالیان اخیر میلاد عرفان پور بوده است.

زندگی نامه
میلاد عرفان پور اولین روز بهمن ۱۳۶۷ در شیراز به دنیا آمده است. سرایش شعر را از نوجوانی آغاز کرد. نخستین کتاب خود را با عنوان از شرم برادرم در قالب رباعی، به سال ۱۳۸۵ توسط انتشارات سپیده باوران منتشر کرد. او در سه مجموعه شعر بعدی خود نیز سرودن در همین قالب را ادامه داد: دو اثر پاییز بهاری ست که عاشق شده است و پاد شهر را او در سال ۱۳۸۸ و جشن فراموشی ها در سال ۱۳۸۹ روانه بازار کتاب کرد.

میلاد در رشته «سیاست گذاری فرهنگ و ارتباطات» تحصیل کرده است و فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد از همین دانشگاه است. موضوع پایان نامه او تحلیل گفتمان انتقاد اجتماعی در شعر شاعران انقلاب اسلامی بوده است.

عرفان پور در سال ۱۳۹۴، مجموعه شعر تازه ای منتشر کرد که آخر مجلس نام داشت.
این شاعر جوان، کتاب بی خبری ها را در سال ۱۳۹۴ منتشر کرد. این اثر در یازدهمین دوره جشنواره قلم زرین نامزد شد، و بدین ترتیب او جوان ترین نامزد این جایزه از ابتدای تأسیس بود. او مدیر دفتر شعر موسسه شهرستان ادب پ همچنین دبیر و داور در برخی جشنواره های شعر بوده است.
از دیگر کتاب های او می توان به جشن فراموشی ها، بی خبری ها، ناخوانده، درباره تو و راهبندان اشاره کرد.


جایزه های ادبی
سرو زرین جشنواره بین المللی شعر فجر (۱۳۸۶)
جایزه ادبی قیصر امین پور (۱۳۸۶)
نامزد جایزه قلم زرین (۱۳۹۴)
جایزه گام اول (1386)
جایزه ادبی باباطاهر (1383)
  • زادروز
    1367
  • محل تولد
    شیراز
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388
  • شناسه
    3055
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط