loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدرسه دانشجویی قرآن و عترت (ع)

از اواخر سال 1377 کانون قرآن و عترت علیهم السلام پردیس علوم دانشگاه تهران، فعالیت قرآنی خود را در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی آغاز نمود که ثمره آن برگزاری 14 دوره قرآن­ پژوهی و بیش از بیست همایش سوره های قرآن در دانشگاه تهران بود. تأسیس مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم السلام دانشگاه تهران از ثمرات شجره طیبه این کانون بوده است.
مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم السلام دانشگاه تهران از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه آموزش نخبگان قرآنی، برگزاری همایش های قرآنی و تحقیقات در زمینه انس با قرآن و تدبر در آن آغاز نمود و هم­ اکنون دارای دوره های آموزشی قرآنی در سطوح مختلف بوده و همایش های قرآنی متعددی را در زمینه آشنایی با سوره های قرآن در سطح دانشگاه ها برگزار می نماید. همچنین دارای تألیفاتی است که از جمله آنها مجموعه دروس موضوعی تفسیر المیزان و روش های تدبر در قرآن است.
گفتنی است مدرسه دانشجویی در راستای توسعه آموزه­ های قرآنی، همزمان با آثار متعدد پژوهشی در نظر دارد دوازده مرکز تخصصی ایجاد کند که از این میان سه مرکز در حال تکوین و شکل­ گیری است. مدرسه اهل بیت نبوت علیهم­ السلام - واحد خانواده - با هدف تخصصی تربیت نسل­ های قرآنی، مدرسه آموزش - مرکز آموزش­ های قرآنی - با هدف برگزاری دوره­ های تدبر، مدرسه هنر و رسانه با محوریت جهاد نرم و عملیات القاء و ابلاغ از طراحی تا اجرا.
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    چهارشنبه 12 آبان 1389
  • شناسه
    7605
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط