loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

میرانا

انتشارات میرانا به عنوان ناشر ادبیات جادویی و رئالیسم جادویی؛ فانتزی و ادبیات شگفت، فعالیت خود را از سال 1401 آغاز نمود که این رویکرد با شروع انتشار مجموعه هفت جن نوشته امید کوره‌چی شامل رمان‌های هفت جن، لوثیا صخور، هبذول، کاثیا و عالین وارد مرحله اجرایی شد.
همچنین این انتشارات با ورود به عرصه تولید آثار لایت ناول که ترکیب هنر نویسندگی و طراحی در کنار هم می‌باشد، یک روند کاملاً بدیع و نو را در چاپ آثار تألیفی داخل کشور ایجاد نمود که این مسیر خود رهگذاری به سوی ورود نویسندگان توانمند داخل کشور به حوزه بازارهای بین المللی خواهد بود.
همچنین انتشارات میرانا در این راه جذاب و پر از شگفتی اقدام به طراحی و ساخت اکسسوری های مرتبط با رمان های جادویی نیز نموده که بزودی نمونه های اولیه آن عرضه خواهد شد.
در پایان انتشارات میرانا به عنوان ناشر ادبیات جادویی تمایل دارد با نویسندگان و طراحان و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حوزه ادبیات جادویی و فانتزی همکاری نماید تا تحولی در مسیر ادبیات جادویی ایران شکل بگیرد.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    شنبه 28 مرداد 1402
  • شناسه
    104932
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی