loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شرکت چاپ و نشر بین الملل

شرکت چاپ و نشر بین الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدای تاسیس آن در اوایل دهه شصت به چاپ و انتشار آثار دینی اهتمام داشته است و علاوه بر چاپ آثاری به زبان های خارجی از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر و نیز چاپ قرآن کریم به زبان های انگلیسی، روسی، چینی، کتاب های بسیاری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و کلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، سیره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و دیگر موضوعات چاپ و منتشر کرده است.
همچنین فروشگاه کتاب شرکت چاپ و نشر بین الملل، به عنوان بزرگترین مرکز عرضه و توزیع کتب دینی در تهران فعالیت دارد. بیش از 7000 عنوان کتاب در موضوعات گوناگون و مناسب مخاطبان مختلف در سنین کودک، نوجوان و بزرگسال به فراخور دوره علمی آن ها در فروشگاه شرکت عرضه می شود.
از دیگر فعالیت‌های واحد پخش و بازرگانی شرکت چاپ و نشر بین الملل برگزاری نمایشگاه‌ های فصلی و مناسبتی در ادارات وزارتخانه ها بوده است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    پنجشنبه 9 آبان 1387
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    1524
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط