loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قدیانی

نام انتشارات قدیانی برای بسیاری از کودکان، نوجوانان و البته والدین‌شان آشنا است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این انتشارات فعالیت حرفه‌ای خود را درسال 1355، با یک کتاب‌فروشی کوچک آغاز کرد. اما توسعه روزافزون این نهاد موجب پیشرفت چشمگیر آن شد، تا جایی که امروزه کمتر کسی را می‌توان یافت که با این نام آشنا نباشد.

انتشارات قدیانی یک ناشر خصوصی می باشد و تاکنون حدود 4000 عنوان کتاب برای تمامی مقاطع سنی، با تنوع موضوعی بالا از جمله: آموزشی، علمی، تربیتی، دینی، اخلاقی، فرهنگی و ... منتشر کرده است. این انتشارات با رویکرد علمی و فرهنگی و با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص در مراحل مختلف چاپ کتاب، در جلسات شورا و اتاق‌های فکر خود توانسته است سطح کیفی نشر خود را به مرز قابل قبولی برساند.

مهارت این انتشارات در تولید کتاب های غیردرسی کودک و نوجوان موجب شد تا موفق به دریافت 11 لوح تقدیر با عنوان "ناشر نمونه" از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد شود. طبقه‌بندی تولیدات این نشر بر اساس گروه‌های سنی انجام گرفته که در گروه‌های سنی خردسال، کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال تفکیک موضوعی نیز وجود دارد.
با این طبقه‌بندی علاوه بر مشخص کردن طبقه سنی خود می توانید بنابر دسته‌بندی محتوای کتاب در کمترین زمان به کالای مورد نظر خود برسید. پاتوق کتاب فردا با ارائه محصولات انتشارات قدیانی در حوزه‌های داستان، شعر، آموزش و ... راه خرید آسان و آنلاین کتاب‌های این مجموعه را برای شما فراهم کرده است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 11 آبان 1387
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    1590
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط