loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جمال

انتشارات جمال در سال 1379 با هدف انتشارکتاب های کودک با موضوع خداشناسی در شهر قم تاسیس گردیده است. این انتشارات باسابقه بیش از 20 سال بر این اعتقاد است که تربیت و آموزش کودک کار کوچکی نیست در حوزه نشر و چاپ کتاب کودک به نشر معارف دینی و نه صرفا چاپ احادیث پرداخته است.

انتشارات جمال کیفیت را سرلوحه کار خود قرارداده است و با توجه به نیاز سنجی میدانی ،اقدام به نوشتن کتاب کودک، کتاب قصه، کتاب داستان و انتشار آن ها می کند. دیدگاه فرهنگی انتشارات جمال بر این اصول است که کار کودک از جمله کارهای تخصصی است و باید قالب، محتوا، لحن بیان و مخاطب از زمان نوشتن تا چاپ و نشر آن به صورت تخصصی انجام شود.

انتشارات جمال، دلیل موفقیت خود را فروش کتاب های کودک یا کتاب های تربیتی به سازمان ها نمی داند بلکه ارتباط با مخاطبان نهایی را رمز موفقیت و پیروزی می داند از همین رو سعی کره است عرصه های تازه دینی را همواره رصد کرده بدون نفی ارزش ترجمه، بدون کوتاه آمدن از معارف قرآنی و با به رسمیت شناختن حقوق دیگران اقدام به چاپ و نشر کتاب کودک و نوجوان کرده است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 11 آبان 1387
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    1605
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد

واقعا از لحاظ محتوا ،کیفیت کتاب،تصویرگری و خلاصه هر چی برای تولید یه کتاب خوب مد نظرتون هست توی کتاب های این انتشارات میتونید پیدا کنید مخصوصا که به صورت تخصصی برای خداشناسی کودکان کار تولید میکنند

9 اسفند 1400

سپیده کاظمیان

کتابهای این انتشاراتی برای کودکان بسیار مناسب است

2 آذر 1399

زهرا میرزایی

سلام
لطفا کتاب جشن تکلیف نوشته آقای عباس رحیمی از نشر جمال رو هم در سایت قرار بدید
متشکرم

21 آذر 1396

اخبار مرتبط