loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سازمان چاپ و انتشارات وابسته به اوقاف و امور خیریه

سال 1344 شرکت سهامی چاپخانه از توابع وزارت اطلاعات و جهانگردی تولد یافت. این شرکت که بعدها سازمان چاپ و انتشارات نام گرفت، پس از پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی در شمار سازمان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درآمد و اینک نیز در زمره شرکت های وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است. شرکت چاپ و انتشارات با وجود این تغییر و تحولات، همواره یکی از جایگاه های مهم صنعت چاپ و نشر کشور را به خود اختصاص داده است.
خانة نخست شرکت در زیرزمین ساختمانی در میدان حسن آباد واقع بود اما به تدریج رشد کرد و بالید و با تهیه دستگاه های لیتوگرافی، چاپ و صحافی پیشرفته، در سال 1367 به خانه کنونی خویش واقع در کیلومتر 5 ابتدای جاده مخصوص کرج کوچید و با به روز رسانی تجهیزات و ماشین آلات در همه این سال ها، به یکی از پیشتازان این عرصه بدل شد.
شرکت چاپ و انتشارات نامی آشنا برای اهالی صنعت چاپ و بزرگان صنعت نشر است. چاپ چندین میلیون جلد کتاب برای ناشران کشور، کسب عنوان ناشر برگزیده نمایشگاه های بین المللی کتاب در چندین دوره و انتشار چندین عنوان از کتاب هایی که موفق به دریافت عنوان کتاب برگزیده سال شده اند از زمره فعالیت های ثبت شده در کارنامه پر افتخار شرکت در سال های طولانی حیات خود بوده است.
امروز، شرکت همچنان بزرگ و بالنده و کوشا، آماده خدمت گزاری است و تمام امکانات و توانمندی های خود را به کار بسته است تا با انجام بهینه سفارش چاپی با هر تعداد شمارگان، رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کند. گسترش کمی و کیفی جایگاه کتاب از طریق تقویت قوای چاپ و نشر و همکاری با ناشران بخش خصوصی و دولتی از رهگذر ارائه تسهیلات چاپی و فنی گسترده، از اهداف شرکت چاپ و انتشارات به شمار می آید. نوگرایی، ایجاد تغییرات و بهره گیری از فناوری روز در خدمت رسانی به مشتریان در دستور کار همیشگی شرکت قرار دارد.
مشتریان و همراهان همیشگی شرکت افزون بر احساس صمیمانۀ در خانه بودن، مزایای زیر را علت انتخاب خود عنوان می کنند:
1. متمرکز بودن کلیه خدمات مورد نیاز (لیتوگرافی، چاپ، صحافی، بسته بندی و انبار) در یک مکان؛ به این ترتیب می توانند تمام مراحل چاپ را در حین انجام در یک محل زیر نظر داشته باشند و از تحمل هزینه های اضافی حمل و نقل و آسیب های احتمالی مصون بمانند؛
2. ارائه چاپ و صحافی با کیفیت عالی؛
3. مقرون به صرفه بودن به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته صحافی که ضایعات این مرحله را به حداقل می رساند.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 12 دی 1395
  • شناسه
    48120
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی