loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهرستان

مهرستان تنها مخفف “محصولات هنری رسانه‌ای” نیست؛ بلکه اسم مکانی‌ است برای خانه و خانواده، برای مهرورزیدن و همچون مهر گرما بخشیدن. در این طرح در پی آن هستند که با تأمین ابزارهای حمایتی، در تقویت و توان‌بخشی خانواده‌ها بکوشند.

رسالت انتشارات مهرستان
تولید، ترویج، ارزشیابی و رتبه‌بندی آثار در قالب‌ رسانه‌های مکتوب، تصویری و محصولات فرهنگی هنری به‌منظور تعالی درون‌زا و جمعی خانواده در راستای تربیت و تعلیم از طریق پاسخگویی به مهم‌ترین مسائل خانواده، مبتنی بر تعالیم قرآن و اهل بیت.در همین راستا نشر مهرستان از سال 1395 فعالیت رسمی خود را در جهت نیل به رسالت و اهداف خود آغار نمود.

چشم‌انداز انتشارات مهرستان
در پرتو ایمان و اتکال به قدرت بیکران الهی و عنایات ائمۀ معصومین، مهرستان در افق 1404 هجری شمسی مرجعی نام‌آشنا در ارزشیابی و رتبه‌بندی آثار مکتوب، کانونی امیدبخش برای نخبگان و صاحب‌نظران و یکی از سه مرکز تخصصی معتبر در تولید و ترویج آثار در حوزۀ پاسخگویی به مهم‌ترین مسائل خانواده در سطح ملی و دارای مخاطب فراملی خواهد بود.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    سه‌شنبه 26 بهمن 1395
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    51205
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط