loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موسسه فرهنگی خاکریز ایمان و اندیشه

موسسه فرهنگی خاکریز ایمان و اندیشه، از اوایل سال 1386 و با مشارکت چند تن از فارغ‌التحصیلان بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران فعالیت خود را آغاز نمود و در ادامه برخی دیگر از سربازان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از سایر دانشگاه‌ها به آن پیوستند.

در ابتدا نام شهید حاج محمود شهبازی برای مؤسسه انتخاب شد، اما در ادامه فعالیت و در مسیر کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ثبت رسمی مؤسسه، با توجه به محدودیت‌های قانونی به «خاکریز ایمان و اندیشه» تغییر عنوان یافت.

موسسه فرهنگی خاکریز ایمان و اندیشه، خود را در حوزه فرهنگ این چنین معرفی می کند:
خاکریز ایمان و اندیشه، خاکریز ماست در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی؛ جبهه‌ای برای مبارزه فرهنگی با «حزب شیطان» و مظاهر آن در دنیای امروز. تنها سلاح ما در این مبارزه، ایمان به وعده‌های الهی و اندیشه برای شناخت درست تکلیف‌مان است. ما به تشیع جعفری به عنوان «اسلام حقیقی» و تنها راه نجات انسان معتقد هستیم و در عصر غیبت امام معصوم(عج)، اسلام فقاهتی و ولایت مطلقه فقیه را یگانه روش تمسک به تعالیم رهایی‌بخش آن می‌دانیم.تمامی فعالیت‌های موسسه فرهنگی خاکریز ایمان و اندیشه در قالب طرح‌های مختلف برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند. هدف از هر طرح ارائه خدمات یا تولید محصولات فرهنگی است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 29 خرداد 1389
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    6596
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط