loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حدیث راه عشق

انتشارات حدیث راه عشق تهران در سال 1382، پیرو موسسه ای با همین نام تاسیس شد و امیرحسین بانکی پورفرد مدیر آن است. این ناشر اصفهانی خود از تحصیل کردگان حوزه علمیه و کارشناس ارشد الهیات از دانشگاه تربیت مدرس تهران است.

انتشارات حدیث راه عشق تا امروز اقدام به چاپ کتاب های بسیاری در حوزه مذهبی کرده است. کتاب هایی که علاوه بر طرح مسایل اسلامی همگام با نیازهای روز جامعه و در جهت افزایش سطح اخلاق و فرهنگ نوشته شده اند و بخصوص راهنمای عملی زندگی جوانان و زوج ها محسوب می شوند و باعث شده است که این کتب در میان مخاطبین با استقبال مواجه شود.
با توجه به نیاز روز جامعه در خصوص وجود کتاب هایی در زمینه حفظ بنیان های خانواده، این نشر آثار خود را با تکیه بر آموزه ها و فرهنگ اسلامی به موضوع خانواده و بنیان های آن و سایر موضوعات اختصاص داده است و تاکنون 343 جلد کتاب روانه بازار کتاب کرده است.

کتاب های با موضوع حقوقی اسلامی، تبیین فرهنگ قرآنی، معرفی بزرگان حوزه علوم دینی و اقتصاد اسلامی از جمله کتاب حیا، نکات کلیدی ازدواج، ولایت و خبرگان ملت، با مادران و زندگی با طعم بچه از این نشر است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 6 شهریور 1389
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    سه‌شنبه 21 شهریور 1402
  • شناسه
    7361
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط