loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حمید حسام چهره سال هنر انقلاب اسلامی شد

شنبه 1 اردیبهشت 1397

در مراسم اختتامیه «هفته هنر انقلاب» که به همت حوزه هنری برگزار می شود، معرفی و تقدیر از چهره هنر انقلاب اسلامی در سال 1396 انجام گرفت و نشان هنر انقلاب به «حمید حسام» رسید. وی نویسنده کتاب های تحسین شده «وقتی مهتاب گم شد» و «آب هرگز نمی میرد» است.


حسام در سال 1340 در همدان متولد شد. وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دانشگاه تهران است. وی جوانی خود را در جبهه های نبرد سپری کرد و همین مساله باعث شد تا دفاع مقدس رویکرد اصلی حمید حسام در نوشتن و خلق آثارش باشد. سردار حسام معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، در زمینه نویسندگی نیز کارنامه قابل توجهی دارد.

حمید حسام با کتاب "غواص ها بوی نعنا می دهند" که نوعی خاطره نگاری در حوزه ادبیات دفاع مقدس است، به جامعه ادبی معرفی شد. به دنبال آن و در فعالیت های بعدی کتاب هایی همچون «وقتی مهتاب گم شد» و «خداحافظ سالار» را به رشته تحریر درآورد که جزء پرفروش ترین کتاب های حوزه خاطرات دفاع مقدس می باشد. شما همراهان گرامی پاتوق کتاب فردا برای مشاهده آثار این نویسنده، اینجا را کلیک کنید.

حمید حسام چهره سال هنر انقلاب اسلامی شد / حسام: اولین خاکریزی که باید از آن عبور کنیم «خود» ماست

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط