loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسرار عبادات

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 62855 10003022
175,000 157,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب دربرگیرنده درس گفتاری از نویسنده است که با موضوع عبادت و اسرار آن برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد در پژوهشکده امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی از سوی نگارنده تدریس شده است و به گفته وی تلاش کرده تا مخاطبان خود را با یافته ها و مشهودات راه یافتگان به اسرار عبادات آشنا کرده و در حد توان به ترجمه، بازخوانی و روان سازی برخی آثار عرفانی بپردازد که درباره رمز و راز عبادات منتشر شده است.

کتاب در بخش نخست به سراغ توضیح مفاهیم محوری از عبادت پراخته است و انواع و اقسام آن را شرح داده است. در ادامه این فصل از کتاب به موضوع فواید عبادات و پس از آن مساله مراقبه و مراتب عبادت پرداخته شده است.

موضوع نیت، طهارت، وضو و غسل نیز در ادامه کتاب مورد توجه قرار گرفته است. فصل بعدی کتاب نیز به موضوع نماز اختصاص یافته است. این بخش پس از بیان معمای لغوی و اصطلاحی نماز و جایگاه آن در شریعت، جایگاه و برکاتش را مورد توجه قرار داده است. اسرار مقدمات و مقارنات نماز و پس از آن اسرار آیات سوره حمد و به دنبال آن اعمال نماز نیز در این فصل از کتاب مورد بررسی قرار گرفته است.

موضوع روزه، زکات و حج و حقیقت و جایگاه آنها نیز در ادامه این کتاب مورد توجه قرار گرفته است. موضوع جهاد نیز محور هفتمین فصل از این کتاب است که اسرار و شرایط آن و انواعش مورد توجه نویسنده قرار گرفته است و در بخشی از آن به موضوع جهاد از منظر امام خمینی(ره) نیز پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما