loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حواس پرتی مرگبار: دو جستار برنده جایزه پولیتزر

ناشر ترجمان علوم انسانی

نویسنده جین واینگارتن

مترجم مجتبی هاتف

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 111

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65822 10003022
44,000 39,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب حاضر، دو جستاری که واینگارتن به خاطرش در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ جایزه پولیتزر را در شاخه «نویسندگی شاخص» برده است می خوانید: «مرواریدهایی قبل از صبحانه» ماجرای یکی از بهترین ویولن نوازان دنیا، جاشوا بل، است که یک روز صبح کنار راهروی یک ایستگاه مترو می ایستد و برخی از مهم ترین قطعات تاریخ موسیقی را با استادی تمام می نوازد. در همین حال، تیمی از روزنامه واشنگتن پست شرایط را زیر نظر دارند و مخفیانه از آن تصویر می گیرند. برخلاف تصور، نوازندگی جاشوا بل تقریبا توجه کسی را جلب نمی کند و مردم با عجله و بی اعتنا از کنارش می گذرند.

«حواس پرتی های مرگبار» هم از ماجرای پسربچه ۲۱ ماهه ای شروع می شود که در اثر حواس پرتی پدرش در صندلی عقب ماشین جا می ماند و در اثر گرمازدگی جان خود را از دست می دهد.

هر دو این جستارها به طور کامل بازنمایی از دنیای نویسندگی واینگارتن اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما