loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبلغ، نه پیامبر: قرائتی انتقادی بر مسلک شیخ محمدبن عبدالوهاب

ناشر ادیان

نویسنده حسن بن فرحان مالکی

مترجم سید یوسف مرتضوی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 280

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65844 10003022
150,000 142,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مؤلف این اثر که خود از وهابیون متعدل محسوب می شود و در مدارس و دانشگاه های عربستان تحصیل و تدریس داشته است بعد از بررسی عقائد وهابیون تابع محمد بن عبدالوهاب در مسائل توحید که منجر به تکفیر و متهخم نمودن مخالفین عقیده او گشته؛ به این نتیجه رسیده که افراط در تکفیر از طرف محمد بن عبد الوهاب منجر به تکفیر مسلمانان از طرف وهابیت شده است. وی در این کتاب به این نکته گوشزد می دهد که محمد بن عبد الوهاب نیز مانند دیگر علماء بوده. این چنین نیست که وی پیامبر باشد و هر چه گفته درست باشد.

حسن فرحان معتقد است آنچه محمد بن عبد الوهاب به سبب آن مسلمانان را تکفیر کرده اشتباه بوده و نهایت چیزی که درباره افعال و رفتار مخالفان محمد بن عبد الوهاب می توان گفت این است که آنان برعت هایی در دین وارد کرده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما