loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فقه و زندگی 32: احکام پرندگان

ناشر معروف

تحقیق و تنظیم کتاب مجتبی خواجوند عابدینی

تهیه کننده ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 156

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

دین اسلام، تنها دینی است که برای همهٔ موجودات، حتی برای پرندگان، حقوقی را وضع کرده است؛ پرندگانی که با دقت در خلقت آنها، به قدرت لایتناهی خدا می توان پی برد. پرندگانی که در زمان حضرت آدم (علیه السلام)، دفن مردگان را به انسان آموختند (سوره مائده/آیه 31) و در زمان حضرت ابراهیم (علیه السلام) زنده شدن مردگان را یادآور شدند (سوره بقره /آیه 260) و در زمان حضرت موسی (علیه السلام) رزق الهی (سوره بقره/آیه 57) و در زمان حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) یاد کنندهٔ خدا (سوره نور/آیه 41) شمرده شدند.

امروزه با توجه به شناخت خواص پرندگان، افزایش جمعیت و نیاز بیشتر جامعه به پرندگان، سبب شده تا افراد زیادی به شکار، پرورش و نگهداری پرندگان و فروش آن روی بیاورند. که پراکنده بودن احکام پرندگان در کتب مختلف و نبودن یک کتاب جامع سبب شده تا بسیاری افراد از احکام مربوط به خود بی اطلاع باشند. لذا همین امر سب شده تا به نگارش همه ابعاد پرندگان پرداخته و به جمع آوری آن در یک کتاب مستقل، اقدام کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما