loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رودخانه ی واژگون 1: تومک

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69391 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رودخانه ی واژگون 1: تومک، نوشته ژان کلود مورلوا است و با ترجمه نوید اعطار شرقی در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
داستان کتاب رودخانه ی واژگون 1: تومک در زمانی اتفاق می‌افتد که نه اتومبیلی وجود دارد و نه تلوزیونی. تومک، پسرک 13 ساله‌ای است که تنها خواروبارفروشی دهکده را دارد. در مغازه‌ی تومک همه چیز پیدا می‌شود و مردم دهکده از خواروبارفروشی تومک خرید می‌کنند.

تومک، پسربچه‌ی یتیم سیزده ساله، تنها خواروبارفروشی دهکده را می‌گرداند. روزی هنگام غروب دخترک جوانی به نام هانا وارد مغازه می‌شود و می‌پرسد آیا تومک آب رودخانه‌ی کجار می‌فروشد؟ آبی که جلوی مردن را می‌گیرد.

دختر توضیح می‌دهد هر کس از آب این رودخانه بنوشد، هرگز نمی‌میرد و او به آب این رودخانه احتیاج دارد و حتما آن را پیدا می‌کند و سپس از مغازه بیرون می‌رود. اما تومک دیگر چیزی نمی‌شنود، او عاشق دختر ناشناس شده است.

آیا تومک موفق می‌شود تا در فراسوی دنیا، جایی که آن رودخانه‌ی افسانه‌ای در جهت مخالف در جریان است، دختر ناشناس را دوباره ملاقات کند؟

رودخانه ی واژگون تومک داستان عاشقانه‌ای است که پسرک را از خواروبارفروشی کوچکش در دهکده، راهی سفری پرماجرا و پرخطر می‌کند. تومک در پی یافتن دخترک و دخترک در پی یافتن آب جادویی به سمت رودخانه‌ی «کجار» حرکت می‌کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما