loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آفتاب در زنجیر: مروری تحلیلی بر زندگی امام سجاد علیه السلام

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده سعید روح افزا

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 92

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71078 10003022
21,000 18,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

وقتی که پیشوایی عادل و معصوم، با شناخت عمیق نسبت به خداوند و دارای علمی گسترده به پهنای آغاز تا انجام در برابر پروردگارش تن به بندگی می سپارد و در لحظه های خلوت، به دور از هر نوع تظاهر، با او به گفت وگو می نشیند، آنچه بر زبانش جاری می شود، حرف معمولی نخواهد بود. امام سجاد علیه السلام در صحنه ی نیایش و دعا نیز در میان مردم عصر خود نظیر نداشت. او ساعت ها به راز و نیاز می نشست و کلامی که در این هنگام به زبان می آورد، چیزی جز حکمت نبود.

دعاهای امام حرف دل بنده ای پاک بود که با بینش عمیق خود به گذشته و حال و آینده نظر می کرد، از ماهیت دنیا و چگونگی آخرت با خبر بود، انسان را می شناخت، برای هر سؤالی پاسخی در آستین داشت، هدایتگر و معلم و راهنمای دیگران بود، وجودی پر از رنج و درد داشت و با حق آمیخته بود. آیا حرفی که از درون چنین کسی برمی آید، می تواند چیزی جز حکمت باشد؟

پشت جلد: ... امام سجاد (ع) ویژگی هایی داشت که در آن روزگار، هیچ کس نداشت. خلق و خوی او، مهربانی و بزرگواری او، علم و عبادت او، چنان بود که می توانست هر کسی را جذب کند. اما او نمی خواست از این ویژگی ها در جهت گرد آوردن مردم و مریدپروری استفاده کند. هیچ یک از امامان نخواسته بودند تعداد طرفداران خود را بیشتر کنند...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما