loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رقص دلفین ها: خاطرات سرهنگ خلبان هوانیروز غلامرضا علیزاده نیلی

5 (1)

ناشر سوره مهر

گردآورنده کتاب حجت شاه محمدی

راوی کتاب غلامرضا علیزاده نیلی

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 127

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1397 10003022
27,000 25,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نمای نزدیک: خاطرات سرهنگ غلامرضا نیلی در این کتاب به صورت حکایات و قصه های کوتاه توسط حجت شاه آبادی تدوین شده اند. خاطرات به ترتیب از زمان بروز ناآرامی های انقلاب در پادگان ها شروع شده و تا پایان به ترتیب زمان وقو ع شان ادامه یافته اند. این خاطرات به نسبت موضوعشان، گاه چکشی و کوبنده هستند و گاهی لحنی رسمی پیدا می کنند. به عنوان مثل هرجا که سخن از هواپیماهای نیروهوایی می شود، روایت لحنی حماسی و باتکلف به خود می گیرد. به فراخور حماسی و رزمی بودن کلیت کتاب، این موضوع می تواند برای مخاطبان کتاب خوشایند و ح سبرانگیز باشد. کتاب «رقص دلفین ها » به دلیل جذابیت نبردهای هوایی و تصویری بودن اتفاقات و وقایع، برای در آمدن به قالب فیلم، بسیار مناسب هستند. بد نیست اشاره ای هم به نام کتاب شود که از یکی از خاطرات آن وام گرفته شده است. این خاطره به گشت زنی بالگرد هوانیروز در خلیج فارس برای تامین امنیت کشتی های تجاری ایران، برمی گردد که طی آن نیلی که محو تماشای رقص دلفین های خلیج فارس شده، ناگهان متوجه می شود فیوز الکترونیکی موشک های بالگرد فعال نیست و در صورت درگیری با هواپیماهای عراقی، نمی تواند از موشک هایش استفاده کند. پس باید برای فعالسازی شان به پایگاه برگردد. خواننده با مطالعه این کتاب، هیجان نفسگیری را تجربه می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما