loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفیر اردهال

در نیمه دوم سال1385 آغاز فعالیت خود را در زمینه ی چاپ و نشر کتاب آغاز نمود. چاپ بیش از 500 عنوان کتاب در موضوعات مختلف حاصل تلاش ما و همکارانمان در این مدت فعالیت بوده است.
معرفی و شناساندن فرهنگ و تمدن ایران عزیز و آثار نویسندگان و مترجمان گرامی و تولید و احیاء آثار علمی و قابل استفاده برای جامعه ی فرهنگی از دغدغه های اصلی انتشارات و اهداف بلند مدت ما می باشد.
چندین سال فعالیت انتشارات در نشر کتب عمومی و مواجه شدن با مخاطبان و شناسایی ذائقه آنها ما را برآن داشت تا حوزه ای خاص و تخصصی را در تولید آثارمان دنبال کنیم.
وجود مشکلات زیاد در سبک زندگی مدرن و تهدیداتی که سلامت جسم و جان مردم را نشانه رفته باعث شد تا با تولید کتابهایی در زمینه طب سنتی، طب مکمل و تغذیه حداقل وظیفه خود را به بهبود این وضعیت به انجام برسانیم.
انتشارات از سال 1389 به بعد در حوزه تخصصی طب سنتی و تغذیه به فعالیت خود ادامه داد و به تولید آثار تالیفی و ترجمه ای در این زمینه مشغول گردید. طب سنتی دارای منابع بسیار غنی در آثاردانشمندان بزرگ ما چون ابن سینا، رازی، جرجانی، عقیلی خراسانی و … می باشد. وجود چنین منابعی دلیلی شد تا در حوزه نسخ خطی و متون کهن وارد شده و به ترجمه، تصحیح و چاپ این آثار حتی در مواردی به صورت فاکسیمله بپردازیم.
از سال 1391 به بعد فعالیت انتشارات به سوی چاپ و احیای نسخ خطی در شاخه های مختلف مخصوصاً طب و پزشکی معطوف شد.
حضور همکاران و کارشناسان متعهد و جسور و با تجربه اشتیاق و عطش ما را در تولید این آثار بیشتر نمود و شروع حرکتی عظیم و با قدرت در این زمینه را فراهم نمود. استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال ما را در پیشبرد این هدف یاری بیشتری رساند به طوری که عبور از مانع بزرگ گرانی کاغذ و فشارهای اقتصادی در حوزه چاپ و نشر حاصل این انتخاب بود.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 11 آبان 1387
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    دوشنبه 20 شهریور 1402
  • شناسه
    1549
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط