loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نمکی و مار عینکی

ناشر سوره مهر

نویسنده فرهاد حسن زاده

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 220

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25697 10003022
45,000 42,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حسن زاده داستان «نمکی و مار عینکی» را بر اساس یک افسانه خودساخته خلق کرده است. این رمان که برای نوجوانان نگاشته شده داستان پسرکی به نام نمکی است که در کشور خیالی آفتاب و مهتاب، همراه با پهلوان تیمور نمایش مارگیری می دهد. دزدها یاقوت های پادشاه را می دزدند و پهلوان تیمور هم مثل خیلی از مردم شهر، برای گرفتن دزدها و گرفتن پاداش از شهر خارج میشود. نمکی به ده خود برمی گردد. در راه پیرمردی زخمی را که دزدان او را زده اند، را پیدا می کند و پس از کمک به پیرمرد، وسایلی مثل چکش و اره از او می گیرد و همراه مار عینکی خود به راه می افتد و به کاروانسرایی می رسد.

در کاروان سرا یکی از دزدها را از روی نشان هایی که پیرمرد داده است، می شناسد و با کمک صاحب کاروان سرا او را دستگیر می کند و نشانی بقیه دزدان را می گیرد. ادبیاتی مبتنی بر تخیل و خیال ورزی سیّال و کاربرد قصه در قصه، ساختاری است که نویسنده در این اثر استفاده کرده و به نحو زیبایی در داستان نشسته است. فرهاد حسن زاده در نگارش این قصه گاه از طنز ملیحی نیز استفاده کرده و کتاب درست مانند دیگر آثار او، دارای نگاه اجتماعی و انتقادی به مسایل روز است و همین ها داستان را برای نوجوانان آموزنده تر کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما