loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه شنبه های دوست داشتنی (مجموعه داستانهای کوتاه اعضای جلسه های سه شنبه نقد داستان حوزه هنری تهران - مرکز)

2 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدرضا سرشار

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26427 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سه شنبه های دوست داشتنی نوشته محمد رضا سرشار است . این کتاب شامل مجموعه داستان های کوتاه است که سه شنبه ها در جلسه های نقد داستان حوزه هنری نوشته شده است.

«سه شنبه های دوست داشتنی» صداهایی متفاوت ازنسلی نه چندان قدیمی است. نسلی که حالا قشر میانسال جامعه امروز را تشکیل می دهند و نگاهشان به همه جنبه های زندگی امروز، نگاهی است نشات گرفته از تجارب سالیان عمر. آن ها در این داستان ها، از روزگار امروز با همه پیچیدگی هایش در روابط میان آدم ها، و فراموشکاری هایش نسبت به بسیاری از ارزشهای گذشته حرف می زنند. بیشتر داستان ها، بر پایه گسیختگی روابط در نسل امروز، و یا معضلاتی بنا شده که گریبان نسل جوان را گرفته است. آن ها از روابط و رویاهای نسل جوان حرف می زنند، رویاهایی که گاه از منطق واقعیت به دورند و در عالم خیال واقع می شوند.

اکثر نویسنده های مجموعه در داستان هایشان می کوشند تا از ورای تیرگی های دنیای امروز به بیان حقیقت بپردازند و ارزشهای فراموش شده را دوباره متبلور سازند. آنها اغلب برای رهایی شخصیت هایشان از گرفتاری ها، مذهب و ارزشهای به جا مانده از دفاع مقدس را به عنوان راه رهایی معرفی می کنند. نگاه نویسنده های زن مجموعه، به سادگی از لحن زنانه آن ها و موضوع داستان هایشان پیداست. نبرد میان خیر و شر، در بسیاری از داستان ها جاری است و برای آن ها که دلشان می خواهد قصه هایی ساده و روان با موضوعاتی بنا شده بر ارزشهای اخلاقی و دینی بخوانند، خواندن کتاب «سه شنبه های دوست داشتنی»، تجربه لذت بخشی خواهد بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما