loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آن سوی مه

ناشر سوره مهر

نویسنده داریوش عابدی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26888 10003022
33,000 31,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «آن سوی مه»، با 8 داستان درباره انقلاب و جنگ به قلم داریوش عابدی است که چاپ اول آن در سال 68 و چاپ دوم آن در سال 88 منتشر شده است.داستان های این مجموعه در فاصله سال های 62 تا 65 توسط داریوش عابدی نوشته شده اند. «آن سوی مه»، «بمباران»، «بابا بزرگ خوب من»، «خط»، « ورقه استخدامی» ، «جاش» ، «موش» و «اسیر»، عنوان داستان های این مجموعه است. حال و هوای جنگ، تاثیر آن بر زندگی افراد و موقعیت آن ها در روزهای جنگ، فضای مشترک بسیاری از این داستان هاست. «ورقه استخدامی»، تنها داستان مجموعه «آن سوی مه» است که فضای روزهای پیروزی انقلاب را به تصویر کشیده است. این کتاب در نخستین دوره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس برگزیده شد.

پنج سال چشم بسته به کشتار و غارت روستائیان پرداخته و به بهانه مبارزه با انقلاب ، هر مخالفی را کشته و خانه اش را سوزانده بود ؛ تا اینکه در کمینی که چند ماه پیش پاسداران و پیش مرگان به آن ها زده بودند ، به خود آمد.تمامی دوستانش و آنهایی که پنج سال دوشادوش هم جنگیده بودند و پشتشان به پشت هم گرم بود ، در آن کمین ، کشته شده بودند. ناگهان احساس کرد که دیگر تکیه گاهی ندارد؛ هم ، دوستانش را از دست داده بود و هم مردم را . نمی خواست مانند آنها کشته شود. تازه میل زنده ماندن در او زنده شده بود ، ولی مگر چند سال دیگر می توانست در میان کوه ها زندگی کند!پیری هم داشت رمقش را می گرفت و او عصایی برایش نداشت.
صفحه 86
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما