loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از رمضان بیشتر بدانیم: چهل پرسش و پاسخ درباره ماه مبارک رمضان، بر اساس کتاب «ماه خدا»

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده حسین پورشریف

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 96

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29360 10003022
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رمضان، ماه میهمانی خداست؛ ماه حضور بر سر سفرۀ پربرکت الهی؛ ماه خودسازی و خویشتن داری؛ ماه مساوات بین فقیر و غنی. روزه، تمرین استقامت و غلبه بر نفس است؛ پرورش دهندۀ روح پرهیزگاری است؛ سپر مؤمن در برابر آتش دوزخ، و مایۀ نزدیکی به خداوند است.

«از رمضان بیشتر بدانیم» عنوان کتابی است که به قلم "حسین پورشریف" به نگارش درآمده و در آن چهل پرسش و پاسخ درباره ی ماه مبارک رمضان بر اساس کتاب «ماه خدا» عرضه شده است.

شخصی که می خواهد از این میهمانی به نحو شایسته بهره مند شود، باید: فضایل و ویژگی های ماه رمضان را بشناسد؛ برای میهمانی خدا آماده شود؛ آداب این میهمانی را رعایت کند؛ به درک درستی از شب قدر برسد؛ و با دستی پر، از این میهمانی الهی بیرون رود.

در کتاب «ماه خدا (پژوهشی جامع در بارۀ ماه مبارک رمضان از نگاه قرآن و حدیث)»، نوشتۀ آیة الله ری شهری، به حدود هشتاد آیۀ قرآنی و نهصد حدیث، استناد شده است. کتاب به صورت عربی ـ فارسی در دو جلد، تدوین شده و با توجه به حجم بالای کتاب ماه خدا، و پژوهشی بودن آن، تصمیم برآن گرفته شد تا کتاب «از رمضان بیشتر بدانیم» را با بهره گیری از آن، در قالب پرسش و پاسخ تهیه شود.

در تدوین «از رمضان بیشتر بدانیم» سعی شده است که پرسش ها و پاسخ ها از سویی، از نظر موضوع و شیوۀ نگارش، جوانانه و برای عموم مردم نوشته شوند تا رضایت خاطر آن ها جلب گردد و از سوی دیگر، مفید و کاربردی باشند.

تلاش شده است تا در حد توان، مطالب در کمترین حجم ممکن ارائه شوند و از زیاده نویسی و پرگویی خودداری گردد.

کتاب شش فصل دارد که به ترتیب عبارت است از: فضایل ماه خدا، آمادگی برای میهمانی خدا، آداب میهمانی خدا، آداب شب قدر، آداب بیرون آمدن از میهمانی خدا و آداب عید فطر.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما