loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه رمان خانه عنکبوت 1: نفوذ در موساد

داستان هایی واقعی از رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی

5 (1)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده صالح مرسی صالح

بازنویسی عبدالمهدی آگاه منش

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 472

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46304 10003022
130,000 117,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه چهار جلدی «خانه عنکبوت» یک مجموعه رمان عربی می باشد. نویسنده این اثر، از نیروهای دستگاه اطلاعات مصر در زمان جمال عبدالناصر است که در این کتاب ها به داستان نفوذ در دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی می پردازد. این رمان ها یکی از پرفروش ترین کتاب ها در جهان عرب در طول این سال ها بوده است.
عناوین مجلدات مجموعه رمان خانه عنکبوت عبارتند از: نفوذ در موساد، سکو، اشک دشمن و شکار شکارچی (در دو مجلد).

کتاب حاضر، جلد اول مجموعه رمان خانه عنکبوت است با نام نفوذ در موساد. این کتاب نوشته صالح مرسی صالح است و با ترجمه سید مهدی نورانی در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

رس عزیز جبالی از شریفه الهجان بی مورد نبود و احتمال اینکه او در جستجوی برادرش برآید، فراوان بود. شریفه حداقل کاری که می‌توانست انجام دهد، چاپ آگهی در ستون گمشده‌های روزنامه‌ها بود؛ آن هم در شرایطی که همه روزنامه‌ها و نشریات مصری توسط سازمان موساد خریداری و بایگانی می‌شد؛ آن هم به وسیله جاسوسانی که حتی در هیئت کارگران فرودگاه‌ها کار می‌کردند. عزیز اندیشید اگر شریفه عکس رأفت را در یکی از روزنامه‌ها منتشر کند و زیر عکس نام حقیقی او را بنویسند و از او بخواهد که به خانه و خانواده خود برگردد و پس از آن، یکی از افراد اسرائیل در هر جایی از دنیا با رأفت روبرو شود، چه بلایی ممکن است بر سر او بیاید؟

.

مرد یهودی به درجه‌ای از مستی می‌رسید که زبانش باز می‌شد و در همین زمان، هوشیاری جوان به نهایت خود می‌رسید؛ زیرا این موجود دائم‌الخمر، سرّی‌ترین مسائل امنیتی اسرائیل را برملا می‌کرد. رأفت در یکی از نامه‌های سرّی خود نوشت: «…بعد از چند جام که بالا کشید، نمی‌توانستم تشخیص بدهم که این مرد تنومند، زنده است یا مرده. تنها نشانه زنده بودن او، نفس کشیدنش بود… نمی‌توانستم بدانم که او خواب است یا بیدار، از روی اراده سخن می‌گوید یا این‌که کلمات، بی‌اراده از دهان او خارج می‌شوند… کافی‌ست یک سؤال از او بپرسم تا او به طور کامل صحبت کند؛ گویی ضبط صوتی است که دکمه آن را فشار داده باشی.

.

چند ساعت پیش، تلگرافی فوری و رمزدار رسیده بود. در آن ساختمان یک نفر در انتظار مرد مسافر بود. نامه‌ای که صبح دیروز از تل آویو ارسال شده بود، موضوع جلسه بود. نامه اطلاعات شگفت‌انگیزی را در برداشت که بسیار غیرقابل تصور بود. منبع اطلاعات به سرگرد جادوسکی نسبت داده شده بود که عضو هیئت ستاد ارتش اسرائیل بود. نامه حاوی اخباری از حمله سه‌گانه اسرائیل، انگلیس و فرانسه در چند روز آینده بود.
در حقیقت این نامه حاوی اطلاعات سرّی بود که یک روز قبل به مصر رسیده و از سوی دو منبع در پاریس ارسال شده بود.
آخرین کلماتی که در نامه آمده بود، این بود: «نمی‌دانم چه کنم اگر به خدمت سربازی دعوت شوم. آیا ممکن است علیه کشورم سلاح به دست بگیرم؟ که در این صورت خداوند بزرگ مرا بیامرزد
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علیرضا محمدخانی

داستانی فوق العاده زیبا و قشنگ که واقعی بودنش زیبایی و شگفت انگیزبودنشو چند برابر میکنم ....واقعا و انصافا از خوندنش لذت بردم و پیشنهاد میکنم بخرید فوق العادس

11 اسفند 1395

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما