loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

92 درس سازنده از زندگی پیامبر (ص)

3.5 (2)

ناشر قدیانی

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

ویراستار حسین فتاحی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 184

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«92 درس سازنده از زندگی پیامبر (ص)» کتابی است در قالب 92 نکته خواندنی که نوجوانان را با شیوه زندگی پیامبر آشنا می کند و با بیانی روشن، اخلاق و منش حضرت محمد (ص) را به تصویر می کشد. در این کتاب، حکمت و دلیل رفتارهای پیامبر (ص) نیز توضیح داده شده است. نویسنده در این کتاب نوجوانان را با جزئیات زندگی پیامبر (ص)، از قبیل اهمیت به بهداشت و نظافت، شوخی کردن، غذا خوردن، چگونگی ارتباط با بچه ها و غیره آشنا کرده است و این بار کتابی را تهیه و تنظیم کرده که به اندیشه حضرت محمد (ص) به گونه ای دیگر می نگرد.

در روایت هایی با نام های «لقمه نجات بخش» و «آیا مرا می شناسی؟» از ثواب و برکت کار خیر نکاتی را مطرح کرده و پس از آن در حکایتی با عنوان «ارزش دعا» از برکات دعا سخن به میان می آورد و همه این ارزش ها را با داستان و روایت بیان می کند و برای تحلیل و تفسیر آنها در برخی موارد از احادیث بهره می برد. برای نمونه در قسمتی از کتاب، حدیثی با این مضمون آمده که: «شاد کردن همه خوب است و شاد کردن بچه ها ثوابش از همه بیشتر است». کتاب «92 درس سازنده از زندگی پیامبر (ص)» در کتابنامه رشد آموزش و پرورش به جهت بهره مندی دانش آموزان از مطالب مفید آن، معرفی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما