loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدافعان حرم 7: عمار حلب (شهید محمدحسین محمدخانی)

4.3 (3)

ناشر روایت فتح

نویسنده محمدعلی جعفری

ویراستار موسسه ویراستاران

با همکاری محمد قاسمی پور

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 448

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52850 10003022
110,000 99,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب عمار حلب؛ محمدحسین محمدخانی، جلد هفتم از مجموعه مدافعان حرم و نوشته محمدعلی جعفری است که در انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است.

شهید محمد حسین محمدخانی اصالتی یزدی دارد اما به تاریخ 9 تیرماه 1364 شمسی در تهران متولد شده است. وی سال های دانشجویی خود را در رشته ی مهندسی عمران در یزد سپری کرد و از فعالان بسیج دانشجویی بود.

کتاب عمار حلب؛ محمدحسین محمدخانی، روایاتی از زندگی و رشادت‌های این شهید بزرگ مدافع حرم است. محمدحسین به صورت داوطلبانه به یگان های مدافع حرم بانوی مقاومت در سوریه ملحق شد و سرانجام به تاریخ 16 آبان 1394 شمسی، طی نبرد با مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی، در عملیات محرم، خلعت شهادت پوشید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فاطمه رضایی

من از سری کتاب های مدافعان حرم ،اول از همه این کتابو خوندم،و با خوندن این کتاب بود ک ب خوندن بقیه کتاب های این سری اشتیاق پیدا کردم

26 آبان 1399

علی زحمت کش

خیلی عالیههههه

11 فروردین 1398

علی زحمت کش

خیلی عالیههههه

11 فروردین 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما