loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگین هامون: خاطرات زندگی سردار شهید حاج قاسم میرحسینی جانشین فرمانده لشکر 41 ثارالله

5 (2)

ناشر لشکر 41 ثارالله

بازنویسی احمد دهقان

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 193

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در خرداد ماه 1342 در سیستان فرزندی پا به این دنیا گذاشت که بعدها آوازه اش در سراسر جبهه های جنگ پیچید. پدرش کشاورز بود و او میرقاسم میرحسینی کوچک ترین فرزند یک خانواده هشت نفری.
تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در «جزینک» به پایان رساند و برای ادامه تحصیلات به هنرستان کشاورزی زابل رفت. در سال 1360 با اتمام تحصیلات به هنرستان کشاورزی زابل رفت. در سال 1360 با اتمام تحصیلات به عضویت سپاه در آمد و با توجه به لیاقتها و شایستگی هایش در سن هجده سالگی برای گذراندن دوره فرماندهی به تهران اعزام شد. در عملیات آزادسازی خرمشهر شرکت کرد و پس از آموزش تکمیلی به فرماندهی گردان شهید مطهری لشکر 41 ثارالله برگزیده شد.
این جوان رعنا قامت سیستانی لیاقت خود را در جنگ به اثبات رساند و به سرعت تا جانشینی فرماندهی لشکر 41 ثارالله پیش رفت. رود هیرمند در نوزدهم دی ماه 1365 به رنگ سرخ درآمد و زابلستان فرزند برومندش را از دست داد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما