loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عبور از سوئز

ناشر سوره مهر

نویسنده علیرضا اخلاقی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 284

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63471 10003022
16,000 15,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب عبور از سوئز داستان عملیاتی است که فرزندان برومند این سرزمین در پهنه دریاها و اقیانوس های دور و نزدیک به انجام رسانده اند.

عبور از سوئز قصه ای برآمده از تصور و خیال نیست؛ روایت راستین عملیاتی است که فرندان برومند در پهنه ی دریاها و اقیانوس های دور و نزدیک به انجام رسانده اند.
ما نیز به یاری واژه ها لحظه های سخت و گر التهاب سفر را همراه سفیران اقتدار ایران تجربه می کنیم، پهنه های آبی را در می نوردیم، هم زمان با انقلاب مصر از کانال سوئز عبور می کنیم، به زیارت خانه ی خدا می رویم، به تهدید دشمنان پاسخ دندان شکن می دهیم، در بندر لاذقیه پهلو می گیریم، همسفر زائران زیارتگاه های سوریه می شویم، و، سرشار از طراوت عشق، مسیر رفته را باز می گردیم تا شریک افتخار مردانی باشیم که راه آبی اقتدار ما را از مسیر تنگه های استراتژیک جهان تا پهنه های گسترده ی دورترین اقیانوس ها امتداد داده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما