loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادت باشد

شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی به روایت همسر شهید

ناشر شهید کاظمی

نویسنده محمدرسول ملاحسنی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 362

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68843 10003022
200,000 180,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب یادت باشد، شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی به روایت همسر شهید است. این کتاب نوشته محمدرسول ملاحسنی است و در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

این کتاب گلچینی از خاطرات همسر این شهید مدافع حرم از زمان خواستگاری تا شهادت است. در کتاب یادت باشد، همچنین علاوه بر وصیت نامه شهید سرافراز سیاهکالی مرادی عکس هایی از دوران مختلف زندگی وی چاپ شده است .

"فرزانه یه چیزی بگم نه نمیگی ؟ " با تعجب پرسیدم چی شده حمید ؟ اتفاقی افتاده ؟ گفت " میشه یه تک پا با هم بریم هیئت ؟ باور کن کسایی که اونجا میان خیلی صمیمی و مهربوند . الان هم ماشین رفیقم بهرام رو گرفتم که با هم بریم ، تو یه بار بیا اگه خوشت نیومد دیگه من چیزی نمیگم . " قبلا هم یکی دوبار وقتی حمید می خواست هیئت برود اصرار داشت همراهی اش کنم ، اما من خجالت می کشیدم و هر بار به بهانه ای از زیر بار هیئت رفتن فرار می کردم .

از تعریف هایی که حمید می کرد احساس می کردم جو هییت شان خیلی خودمانی باشد و من آنجا در بین بقیه غریبه باشم. این بار که حرف هیئت را پیش کشید نخواستم بیشتر از این رویش رو زمین بندازم برای همین این بار راهی هیئت شدم ، با این حال برایم سخت بود چون کسی را آنجا نمی شناختم ، حتی وسط راه گفتم حمید منو برگردون ، خودت برو زود بیا ، اما حمید عزمش را جزم کرده بود که هر طور شده من را با خودش ببرد .

اول مراسم احساس غریبگی می کردم و یک گوشه نشسته بودم ولی رفتار کسانی که داخل هیئت بودند باعث شد خودم را از آن ها بدانم ، با آنکه کسی را نمی شناختم کم کم با همه خانم های مجلس دوست شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

حامد معیری

یک کتاب خاطرات مذهبی عاشقانه شیرین و تاثیرگذار و آموزنده

4 خرداد 1400

سید علی حسینی

#عاشقانه_مذهبی

9 اردیبهشت 1399

محمد کرمانی نصرآبادی

زندگی شهید خیلی زیبا و قابل لمس به تصویر کشیده شده و آغشته شدن آن با عشق و محبت موجود در زندگی این شهید جذابیت کتاب را دوچندان کرده است.پیشنهاد فوق العاده برا کسانی که علاقه مند به رمان های عاشقانه هستند، یک رمان عاشقانه واقعی انسان ساز

17 بهمن 1398

ساناز صالح

خودِ عشقه این کتاب

27 شهریور 1398

زینب انگورانی

نیاز به تعریف نداره ...کسانی که عاشق رمان اونم از نوع عاشقانه هستن حتما حتما بخونیدش

1 تیر 1398

Fatemeh

خیلی عالی خوب توصیه میکنم حتما بخونید خیلی تاثیر داره و واقعا عالیه مطالب تازه و جدیدی نسبت به بقیه کتاب هیی که خونده بودم داشت

22 خرداد 1398

محسن نورعلیئی

متن و قلم نگارش قوی بود ، خاطرات به زیبایی به تصویر کشیده شدن ، نمونه واقعی یک رمان عاشقانه و مذهبی ، عالی بود

4 بهمن 1397

فاطمه میرزایی

سلام من این کتاب رو سفارش دادم اما برگشت خورده به مبدا باید چیکار کنم؟

13 دی 1397

سلام دوستان برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت

مهدی یاری

عالیه واقعا بعد مطالعه این کتاب متوجه می شوید چقدر زندگی این شهید روی شما تاثیر داره

11 آذر 1397

مهدی یاری

عالیه واقعا بعد مطالعه این کتاب متوجه می شوید چقدر زندگی این شهید روی شما تاثیر داره

11 آذر 1397

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما