loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ولایت الهیه 1: جایگاه امام در نظام پرستش

5 (1)

ناشر تمدن نوین اسلامی

نویسنده سید محمدمهدی میرباقری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 496

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71268 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب پیش رو نخستین حلقه از مباحث اعتقادی و فکری استاد سید محمدمهدی میرباقری در موضوع توحید و امامت است با عنوان «ولایت الهیه؛ جایگاه امام در نظام آفرینش».
در بخش اول کتاب، حقیقیت پرستش، تحلیل می شود و توضیح داده می شود که ولایت اولیاء الهی (ع) مجرای تحقق توحید و عبودیت و باطن دین و شریعت است.
در بخش دوم کتاب، مقیاس پرستش مطرح می شود و معنای پرستش اجتماعی و تاریخی بر محور ولایت اولیاء الهی تبیین می گردد، ضرورت اقامه پرستش، مسئولیت های اجتماعی و تاریخی، و حقیقی بودن جامعه و تاریخ، از جمله سرفصل های این بخش است.

آنچه ما به سوی آن دعوت شده ایم و خلاصه دعوت همه انبیاء الهی، کلمه توحید است و مابقی تفضیل توحید است. توحید در پرستش، در مقام تحقق، به معنی پذیرش ولایت الهیه است.
مجاری ولایت الهیه برای همه عوالم، ولایت خلفاء الهی است و نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مصداق اتم خلفاء الهی هستند، بنابراین طریق پرستش خدای متعال و طریق قرب به حضرت حق، سیر در درجات ولایت اولیاء الهی ست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما