loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهربانو

ناشر نشر ستاره ها

نویسنده مریم قربان زاده

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 280

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71570 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
43,000 40,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب شهربانو نوشته مریم قربان زاده، برش هایی است از 20 سال زندگی یک مادر 80 ساله که از همه ی سال های جوانی اش، همین برش ها را غنیمت نگه داشته تا برای امثال ما بگوید.

همه چیز در نهایت سادگی روی کاغذ آمده است. نوشتن برای مریم قربان زاده اصلا کار راحتی نبود. برای مادرجان هم گفتن اش اصلا راحت نبود. بارها در حین مرور خاطراتش بی حال می شد و کارش به سرم قندی، نمکی می رسید. حالا روبه روی شما، خلاصه بیست سال از زندگی یک مادر است.

وقتی مادر شدی این دل شوره ها می شوند مثل نفس کشیدنت. اول فکر می کنی همین 5 ماه و 6 ماه و 2 سال و 4 سال و 7 سال که بگذرد راحت می شوی اما راحتی ندارد. خوشی دارد اما راحتی نه. دل شوره اول که برای آروق و تب و گرمی و سردی بچه است با خود بچه بزرگ و بزرگ تر می شود. راحتت کنم مادر بودن، بدون دل شوره ی بچه ها اصلا صفایی ندارد. البته عبدالله هم چشم انتظار برگشت ابراهیم بود اما مثل من بروز نمی داد. نمی دانم شاید حس می کرد پشت اش کمی خالی شده شاید هم مثل کسی شده بود که عصایش ترک برداشته. نمی دانم ولی هر چه بود او هم بی تاب برگشتن ابراهیم بود. یک بار توی جمع مان گفت: خدا نگهدار ابراهیم باشد کار خوبی کرد همین سیم های برق را با لوله خرطومی پوشاند وگرنه توی باران امسال حتما می پوسیدند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما