loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چریک پیر (خاطرات کیومرث جهان آرا)

ناشر سوره مهر

نویسنده سید ولی هاشمی

ویراستار سپیده شاهی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 388

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 73250 10003022
75,000 71,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

راوی کتاب آقای «جهان آرا» از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، لشکر 77 خراسان هستند که از سال 1358 وارد غائله ی کردستان شدند و بلافاصله وارد دفاع مقدس شدند و تا سال 1370 در مناطق عملیاتی جنوب حضور داشتند. کتاب حاوی اطلاعات بکر و دست اول از روزهای آغازین دفاع مقدس هست که خواننده را به شگفتی وا می دارد. خاطرات یک ارتش برای اولین بار هست که توسط دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری به چاپ می رسد.

نادرنیا، از کرمانشاه به منطقه آمده، و آن شب که کماندوهای عراقی حمله کرده بودند، در بین شبیخون خورده ها بود. همان طور که ایستاده بودم و به مجروح عراقی چشم دوخته بودم، ناگهان او را دیدم که خم شد و شروع کرد به مکیدن خون گلوی کماندوی مجروح عراقی!
به عزیزالله یاری گفتم: عزیز، نگاه کن؛ دارد خون یارو را می خورد.

رفتیم جلو و گفتیم : چه کار می کنی؟
فریاد می زد و میگفت: صدام خونت را می خورم!
بعد ناگهان روی سینه ی آن عراقی نشست و خرخره اش را جوید.

من و الله یاری، نادرنیا را از روی عراقی کشیدیم پایین، خیلی عصبانی بود مرتب می گفت: ولم کنید. این خود صدام است، و من باید او را بکشم! حیف است این متجاوزین با گلوله کشته شوند! باید گلوی این ها را با دندان جوید!
سرگرد حسابی قاتی کرده بود و ...!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما