loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از نسخه جدید سایت پاتوق کتاب فردا

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و در جهت تسهیل و بهبود دسترسی مخاطبان به محتوای سایت پاتوق کتاب فردا ، نسخه جدید این سایت راه اندازی می شود.

پنجشنبه 12 بهمن 1396

پاتوق کتاب پایگاه اطلاع رسانی، معرفی و فروش کتاب موسسه کتاب فردا است. این سایت در راستای تقویت گفتمان فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی با اهداف زیر فعالیت خود را آغاز نمود:

1-اطلاع رسانی در حوزه کتاب و معرفی آثار منتشر شده مهم و خواندنی؛
2-آخرین "اخبار" حوزه کتاب و نشر، نقد کتاب و فرهنگ کتابخوانی؛
3-بسترسازی و ارائه راهکارهای اجرایی برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه
4-ارائه پیشنهادهایی برای مطالعه موضوعی و سیرهای مطالعاتی مختلف؛
5-گسترش فروش و توزیع اینترنتی محصولات فرهنگی اعم از کتاب، نرم‎افزار، نشریات، لوازم التحریر و سرگرمی؛
6-ایجاد امکان دسترسی آسان و سریع به یک بانک اطلاعاتی کامل از محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای دانشجویان و اساتید؛

معرفی متفکران، نویسندگان و هنرمندان برجسته انقلاب اسلامی و امکان دسترسی به آثار برجسته آنها، معرفی نشریات و لوح های فشرده برتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، ارائه مشاوره و همکاری در زمینه برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در دانشگاهها، مساجد، هئیت ها، و سیر مطالعاتی پیشنهادی در حوزه های مختلف از قابلیت های این پایگاه اینترنتی است.

اکنون و پس از گذشت 8 سال از شروع فعالیت این موسسه، بیش از 30000 کتاب در قالب 1300 انتشارات و 17000 مولف، تحت عنوان 30 موضوع کلی و بیش از 150 موضوع جزئی در این سایت معرفی شده است. هم چنین در فضای مجازی با راه اندازی کانال های مختلف و برنامه اندروید فعالیت هایی انجام شده است.

سایت پاتوق کتاب فردا، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و در جهت تسهیل و بهبود خدمات به مخاطبان عزیز، نسخه جدید سایت را راه اندازی خواهد کرد. بدون شک نظرات و پیشنهادات سازنده شما مخاطبان عزیز به بهبود این مجموعه کمک بسزایی می کند. لذا از شما مخاطبان محترم خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. (راه های ارتباطی در بخش تماس با ما ذکر شده است.)

تیم فنی موسسه کتاب فردا در نظر دارد در مراحل بعد، معرفی کتاب توسط کاربران، درج بریده کتاب توسط کاربران، ارائه فهرست کتابها، تهیه پادکست صوتی از کتابها، دادن امتیاز به کاربران فعال و بهره مندی این کاربران از تخفیف های ویژه، راه اندازی جستجوی پیشرفته و امکاناتی دیگر را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

لازم به ذکر است به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، هزینه ارسال پستی در اپلیکیشن کتاب فردا رایگان و در سایت کتاب فردا با 50 درصد تخفیف، اعمال می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط