loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حکمت العبادات

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 344

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100001 10003022
170,000 161,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هر آنچه در عالم دنیا هست ، باطنی دارد ؛ زیرا دنیا تنزّل یافتۀ عوالم بالاست ، هر چه در عالم دنیاست نمونه ای است از آنچه در عالم معناست .

احکام و قوانین الهی هم که در دنیا به صورت دین و دستورات عبادی ظهور کرده اسرار و باطنی دارند. لذا عبادات آدابی دارد که تعدادی از آنها را کتابهای فقهی به نام تسبیحات و مقداری دیگر را کتابهای اخلاقی بیان می کند .

قسمت سوم ، حکمت عبادات است . و انسان با سرّ عبادات محشور می شود . حکمت عبادات که نه در کتابهای فقهی آمده و نه در کتابهای اخلاقی بیان شده ، ارواح و باطن عبادات است که با باطن انسان در ارتباط است و حشر انسان نیز با همان خواهد بود و لذا کتاب حکمت عبادات در 10 بخش به تفضیل به این موضوع می پردازد که آنها عبارتند از:

1 . عبادات و حکمت آن 2 . نیّت و حکمت آن 3 . طهارت و حکمت آن 4 . نماز و حکمت آن 5 . روزه و حکمت آن 6 . اعتکاف و حکمت آن 7 . تلاوت قرآن و حکمت آن 8 . دعا و حکمت آن 9 . تولّی و تبرّی و حکمت آن
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما