loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الامام المهدی (عج) الموجود و الموعود

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

مترجم منصف حامدی

سال نشر : 1398

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100005 10003022
153,000 145,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

به رغم کوشش عالمانه و خالصانه‌ای که در شناخت و شناساندن حضرت امام مهدی (عج) از سوی اشخاص و جریان‌های اسلامی صورت پذیرفته، همواره دام افراط و درّه تفریط به روی این موضوع گسترده گشوده بوده، هست و خواهد بود؛ و تنها کسانی از مضلّه افراط و ضلالت تفریط نجات یافته‌اند، که توانسته‌اند به مستمسک امام‌شناسی واقعی تمسک جویند و از آن بهره‌مند شوند.

در این میان اثری قویم از حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی (دام‌عزّه) که به نام «امام مهدی (عج) موجود موعود» مزین است، با طرح مباحثی گرانبها در سه بخش و نُه فصل مطالبی همچون: امامت عام و خاص، شجره مبارک مهدی (عج)، مهدویت شخصی، حکمت و چرایی غیبت، حقیقت و آثار انتظار، انتظار ابعاد و تکالیف، از ظهور تا مدینه فاضله مهدوی (علیه‌السلام)، دولت کریمهٴ مهدوی و... را در اختیار مشتاقان آن حضرت قرار می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما