loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ادب فناء المقربین: شرح زیاره الجامعه الکبیره - الجزء الاول

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 414

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100012 10003022
230,000 218,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

زیارت از برترین موهبت‌های الهی است که قلوب را جلا میدهد و به سوی معبود مصروف میدارد. «زیارت جامعه کبیره» یکی از برترین زیارات است، که با فقرات بلندش به اوج وجود ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و بلندای هستی آنان نظر دارد و زمینه معرفت برتر و عرفان کامل‌تر آن‌ها را فراهم می کند.

معارف فراوان، عمیق و گستردهٴ این زیارت به تشریح و تبیین نیاز دارد تا هم مقام حقیقی آن ذوات مقدسْ مبرهن و هم میزان تأثیر و کارآمدی آنان در همهٴ عوالم وجود و شئون هستی، دانسته شود. بر این اساس، مجموعهٴ «ادب فِنای مقرّبان» که پرتوی از کلمات، گفتارها و نوشتارهای حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی (حفظه الله) است، به نوبهٴ خود این رسالت را به عهده دارد. نخستین جلد از این مجموعهٴ وزین با مباحثی همچون حکمت زیارت، سلام تحیتی الهی، مراد از بیت نبوت، معنای جایگاه رسالت، میزبانان ملایک، امتیاز انبیا بر دیگران، سرچشمه‌های رحمت، گنجینه‌های علم، همراهی علم و حلم، سفره‌داران کرامت، رهبران الهی جامعه، ولینعمت‌های نظام هستی، پیشوایان نور و... به شرح فرازهایی از زیارت جامعهٴ کبیره می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما